מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון מעבר לתפריט צד

help

כל מה שאת צריכה לדעת

ASK US ANYTHING

כל מה שרצית לשאול

כיצד מזמינים באתר?
הכנסי לאתר, בחרי את הפריטים שאת רוצה להזמין והוסיפי אותם לסל הקניות. את יכולה להשלים את הרכישה בכל זמן שתרצי, לעבור על רשימת הקניות שלך ולערוך אותה, או להשלים את הרכישה בלחיצה על מעבר לתשלום. במהלך הרכישה, תוכלי לבחור כיצד את רוצה לקבל את הפריטים: משלוח עד הבית, משלוח לנקודת איסוף או איסוף מאחת החנויות שלנו – כל האפשרויות בחינם.
האם צריך להירשם לאתר על מנת לבצע רכישה?
את לא חייבת להירשם לאתר על מנת לבצע רכישה. אם את חברת מועדון, כמובן כדאי להזדהות במערכת וכך לצבור הנחות. אם לא מתחשק לך להזדהות, את יכולה לקנות כאורחת באתר. מומלץ מאוד להירשם לניוזלטר שלנו וכך להישאר מעודכנת בכל מה שקורה בעמנואל.
שכחתי את הסיסמה שלי, מה עלי לעשות?
לחצי על כפתור כניסה/הרשמה באתר מצד ימין למעלה, ובחרי באפשרות "שכחתי סיסמה". מלאי את כתובת המייל שלך, ותוך כמה שניות תקבלי הודעה במייל שתאפשר לך לאפס את הסיסמה.
אם פריט אזל במלאי, תוכלו לעדכן אותי כשהוא חוזר?
כמובן! אנו נוסעות מסביב לעולם על מנת לייבא עבורכן את הפריטים הכי מדויקים, ולכן לא תמיד מגיעה לחנות כמות גדולה והמלאי נגמר במהירות. בדיוק בגלל זה, יצרנו עבורכן את האפשרות לפנות אלינו ולהזמין את הפריט שאזל. אל תהססי לפנות אלינו, אנו תמיד נשמח לשמוע ממך, ולמלא את רצונה של כל לקוחה.
האם אני יכולה לערוך שינויים בהזמנה שלי?
במידה וההזמנה עדין לא נארזה, זו בהחלט לא בעיה: צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו ובדקי את סטטוס ההזמנה שלך. ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון: 050-4441885
איך אני יודעת מה המידה שלי?
לכל פריט יש טבלת מידות ייעודית ומותאמת שניתן להיעזר בה. מידות הנעליים שלנו הן המידות הסטנדרטיות שאת מכירה, ולמידות הבגדים יש טבלאות מידה התואמות לספק ולארץ המוצא. בכל מקרה, גם אם טעית בבחירת המידה, תמיד תוכלי להחליף למידה המתאימה לך באחת מחנויות הרשת, או להזמין שליח ללא עלות שיחליף לך את המוצר.
איך אדע שההזמנה בוצעה ואושרה?
עם תום ההזמנה, המתיני כמה דקות ותקבלי מייל שמאשר את פרטי ההזמנה. אם נפלה טעות באחד מהפרטים, את מוזמנת ליצור איתנו קשר בטלפון 050-4441885 או במייל [email protected]
האם ניתן לעשות הזמנה טלפונית?
בוודאי, את מוזמנת לבחור באפשרות שהכי נוחה לך. ניתן להשיג אותנו בימים א' עד ה' (9:00-16:00) בטלפון: 050-4441885.
האם ניתן לחלק לתשלומים באתר?
בטח, אין שום בעיה. אנו מאפשרות פריסת תשלומים רבה ונוחה לפי בחירתך – העיקר שלא תוותרי על פריט שאת ממש רוצה.
כמה ימים לוקח המשלוח?
המשלוח יגיע אליך עד שבעה ימי עסקים. אנו עושים את מירב המאמצים לשלוח אלייך את ההזמנה מהר ככל האפשר. הזמנה שתבוצע עד השעה 12:00 בצהריים תיחשב כיום עסקים, אחרת, ההזמנה תיכלל ביום העסקים הבא.
איך אני עוקבת אחרי ההזמנה שלי?
הכנסי לאזור האישי שלך באתר, ולחצי על היסטוריית ההזמנות. הכנסי להזמנה, ותוכלי לבדוק מה הסטטוס שלה בכל זמן שתרצי.
איך מתבצע תהליך ההחזרה או החלפת מידה?
על מנת להקל עלייך ולהעניק לך את השירות הנוח ביותר, יצרנו אפשרות החלפה/החזרה באמצעות שליח בעלות סמלית של 29 ש"ח. על מנת לבצע החזרה/החלפה צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון או במייל, ואנו נשלח אלייך שליח שייקח ממך את הפריט שאת לא רוצה. במידה ואת מחליפה – השליח יביא לך את הפריט המתאים. כמובן שאת תמיד יכולה לגשת לאחת מחנויות הרשת, ולבצע שם החלפה או החזרה. שימי לב, החזרת פריט כרוכה בעמלה של 5% ממחיר הפריט או 100 ש"ח (הנמוך מבניהם) בכפוף לתקנון הגנת הצרכן.
איך מתבצעת החזרה כספית?
אנו מבצעים החזרה כספית או מתן קוד קופון לאתר כאשר אנו מקבלים את הפריטים חזרה למחסנים או לחנות. בקשה להחזר כספי לחברת האשראי תעבור תוך 7 ימים מרגע קבלת הפריטים. קוד קופון יינתן תוך 48 שעות מזמן קבלת הפריטים.
האם יש אחריות על מוצרים שנרכשים דרך האתר?
מדיניות הרשת קובעת כי למוצרים שנרכשו בחנויות או באתר ישנה אחריות עד ארבעה חודשים מיום הקנייה. במקרים בהם מדובר בבלאי סביר של שימוש או פגם שנוצר מחבלה ברורה, לא תינתן אחריות על הפגם. בכל מקרה, אנו מעדיפים לבחון כל מקרה לגופו, וההחלטה על המשך טיפול בפנייה מתקבלת לאחר בחינת המקרה בשירות הלקוחות שלנו.
האם יש איסוף עצמי מהחנויות?
בטח – את מוזמנת לאסוף את הזמנתך בכל סניף לבחירתך מתוך 17 סניפי הרשת שלנו הפזורים ברחבי הארץ. על מנת לבחור את החנות שאליה תרצי להגיע, בחרי בשלב הקופה באפשרות שיטת שילוח.
איך ניתן לשלם באתר?
ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי, למעט כרטיסי דיינרס או דיירקט. בעתיד יהיה ניתן לשלם עם פיי פאל
האם ניתן להירשם למועדון הלקוחות דרך האתר?
לא ניתן להירשם למועדון דרך האתר בשלב זה, אלא רק דרך החנויות. ניתן כמובן להזדהות בתור חברת מועדון ולממש נקודות בכפוף לתקנון. אין צבירת נקודות באמצעות האתר.

סגור
Go back to %1